Saturday, June 11, 2011

yesterday~

semalam wa tgk klGANGSTER. .waaa banyak best wooo. .wa malas na citer A sampai Z. .nanty lu baca pastu tenguk kompem ta best un ?sbb aku celita. .haha :D. .apa aku merepek cina niehh. .aku hang ngn kengkawan p tgk wayang di Taiping Central. .ngat kami na p JJ ipoh. .kompem ramai org un ?haha :D. .kawan aku p JJ tadi un ta dpt tenguk sbb full. .haha kesian dohh. .thnx asyraf(along) bawak kami p tenguk wayang. .padahal kami yg tong tong petrol. .haha. .pas tenguk wayang busan ta wat pape. .p atas maen snooker n pool. .best dohhh. .menang saja aku *perhhh blagak siott !*. .lapar p food court kat TESCO. .sebelah jer hahh. .pas makan masuk Taiping Central balikk. .kerh !jalan2. .u all tahu kami blik pkul berapa ?pukul satu !!!!ta sedar derr eden ngn kawan2. .yaaa. .hari semalam yg menyeronokkan. .lupa na gtaw sapa follow p tenguk wayang. .HAHA !



from left : iejai , asyraf , mirul , faris , aiman , n ehem me ! selekeh un ? HAHA XD
this place ?haha kami bru pas smbhyg.baek un ?
pic di Taiping Central ada di camera asyri. .
ceit !dia blom upload lagi. .